TimeTracker

TimeTracker

Eenvoudig tijdbeheer

Met TimeTracker is het registreren en controleren van tijd snel, gemakkelijk en betrouwbaar. Of u nu uren per project bijhoudt, vakantietijd registreert of interne taken beheert, TimeTracker helpt u te organiseren en onder controle te blijven.

TimeTracker kan worden gekoppeld aan bestaande modules zoals ProjectMaster en ClientView, zodat al uw gegevens op één plaats worden vastgelegd en beheerd. Bespaar tijd, verminder fouten en krijg duidelijke inzichten, zodat u zich kunt concentreren op het verbeteren van uw bedrijf. Ontdek vandaag nog hoe u met TimeTracker uw tijdbeheerproces kan stroomlijnen!

Waarom TimeTracker kiezen?

  • Moeiteloze tijdregistratieTimeTracker maakt het registreren van uren eenvoudig door een duidelijk overzicht te bieden van alle bijgehouden tijd. Of het nu gaat om projecturen, vakantietijd of interne taken, TimeTracker zorgt ervoor dat al uw tijdgegevens op één plek worden vastgelegd en georganiseerd.
  • Naadloze integratie met Fesma Tool ModulesTimeTracker integreert naadloos met andere Fesma Tool modules zoals ProjectMaster, ClientView en InvoicePro. Dit zorgt ervoor dat al uw tijdregistraties gekoppeld zijn aan uw projecten en klanten voor nauwkeurige, real-time registraties.
  • Uitgebreid tijdmanagementVolg alle aspecten van uw tijd, van factureerbare uren tot vakantie en interne taken. Met TimeTracker hebt u de flexibiliteit om uw tijd te beheren op de manier die het beste past bij uw zakelijke behoeften.

Maximaliseer de voordelen van tijdregistratie

  • Blijf op de hoogte met automatische herinneringenMis nooit meer een tijdinvoer. TimeTracker stuurt automatische herinneringen voor gemiste boekingen, zodat je administratie accuraat en up-to-date blijft.
  • Een duidelijk overzicht van uw tijdVolg en bekijk eenvoudig de uren van projecten, vakanties en interne taken, zodat u een volledig overzicht hebt van uw tijdmanagement.
  • Administratie stroomlijnen met gedetailleerde rapportenKrijg toegang tot gedetailleerde rapporten die een duidelijk overzicht geven van de voortgang van projecten en budgetten, waardoor administratieve taken eenvoudiger worden en je beter toezicht kunt houden op projecten.

Klaar om uw tijdmanagement te stroomlijnen?

Ontvang gepersonaliseerde informatie over TimeTracker.

Andere kernmodules:

  • DocuFlow

Moeiteloos documenten beheren
Organiseer en beheer essentiële documenten zoals VOG’s, BIG’s en CV’s. Met automatische herinneringen voor vervaldatums, zorg je voor naleving en houd je je team efficiënt met eenvoudige toegang en updates.

  • EmployeeCenter

Centraliseer informatie over werknemers

Houd gedetailleerde gegevens bij van werknemers en freelancers, inclusief tarieven en beschikbaarheid. Integreer probleemloos met DocuFlow voor efficiënt documentbeheer.

  • ResumeBuilder

Professioneel CV’s maken
Genereer gestandaardiseerde CV’s voor werknemers in een consistente opmaak, waarin hun kwalificaties en expertise op een efficiënte manier naar voren komen.

  • QuoteBuilder

Offerte processen vereenvoudigen
Genereer en verstuur offertes met behulp van aanpasbare sjablonen. Koppel offertes eenvoudig aan de modules CustomerLink en ProjectMaster, waardoor het beheer en de follow-up gestroomlijnd worden.

  • ProjectMaster

Houd uw projecten op schema

Krijg direct een overzicht van het project, zoals het aantal uren, belangrijke notities toevoegen, teamleden, taken en verantwoordelijkheden, deadlines en houd alle belangrijke details in de gaten op één plek. Of u nu meerdere projecten beheert of zich op één project richt, ProjectMaster geeft u de inzichten en tools die u nodig hebt om georganiseerd en efficiënt te blijven.

  • CustomerLink

Betere klantrelaties opbouwen

Volg eenvoudig klantgegevens, updates in afgenomen diensten/ producten en prestaties en notities om de service te verbeteren en de tevredenheid te verhogen.

  • AutoBilling

Bespaar tijd met AutoBilling

Koppel de TimeTracker module met de module AutoBilling om automatisch facturen te genereren. Deze functie is vooral handig voor freelancers, omdat het de administratieve taken vermindert en tijdige betalingen moeiteloos verzekert.

  • Declaratie Manager

Eenvoudig onkostenbeheer

Verwerk onkostendeclaraties van werknemers op een eenvoudige manier. Koppel onkosten aan projecten of klanten en gebruik de goedkeuring workflow voor een nauwkeurige verwerking.

  • KM Tracker

Efficiënte kilometerregistratie

Bereken reiskostenvergoedingen, efficiënte ritten en controleer de CO2-uitstoot met KM Tracker, zorg voor naleving en ondersteun duurzaamheidsdoelen.

Wil je meer weten over onze tool?

Krijg persoonlijke ondersteuning en laten we samen uw tool vormgeven voor uw bedrijf. Neem contact met ons op voor gedetailleerde informatie en deskundige begeleiding.

Jean-Michel Sablerolle

Accountmanager
Email: jean-michel.sablerolle@fesma.nl
Phone: +31 (0)6-25460756