Nu steeds meer bankkantoren sluiten en de klant steeds meer online contact zoekt met de bank veranderen banken langzaam in IT bedrijven. Om dit ook daadwerkelijk mogelijk te maken en daarbij de klant niet uit het oog te verliezen helpen wij banken in deze verandering.
Hierbij kunnen wij processen in kaart brengen met de behoefte van de klant in het achterhoofd. Waardoor het mogelijk is om steeds meer te automatiseren maar de klant daarbij niet het gevoel krijgt dat het enkel een nummer voor de bank is. Hierbij willen klanten graag snel en goed geholpen worden en niet van het kastje naar de muur gestuurd worden. Hier hebben wij al verschillende belangrijke bijdrages aan geleverd binnen deze branche en zullen dit ook blijven doen om deze sector nog toekomst bestendiger te maken.
Bij onze klanten hebben we al verschillende projecten gedaan en helpen u graag verder met onze kennis en ervaring in uw branche.
De huidige wet en regelgeving wordt steeds strenger voor banken en verzekeringen. Om ervoor te zorgen dat er voldaan wordt aan wet en regelgeving helpen wij van kleine verzekeringsmaatschappijen tot grote banken in het oplossen van audit findings en borgen wij onze werkzaamheden om herhaling te voorkomen. Daarbij vergeten wij de klant nooit uit het oog zodat wij ervoor kunnen zorgen dat deze wet en regelgeving past in de klantenreis.
Trajecten waarin we de verspilling uit het proces halen en er tegelijk voor zorgen dat er aan wet en regelgeving wordt voldaan.
Welke robots kunnen we bij u inzetten om ervoor te zorgen dat werk uithanden wordt genomen en de medewerker zich op de klant kan richten?
Kunnen we door middel van procesmanagement de processen borgen? Zodat de medewerkers weten welke stappen zij moeten zetten.