Bij de Fesma Tool is maatwerk onze standaard. In tegenstelling tot traditionele software met vaste functies en prijzen, bieden wij een oplossing die zich aanpast aan uw unieke bedrijfsbehoeften.
Onze aanpak is eenvoudig: we beginnen met het begrijpen van uw specifieke eisen en met ons modulaire systeem kunt u functionaliteiten selecteren en aanpassen aan uw behoeften. Dit betekent dat u alleen de functies krijgt die u nodig heeft, zonder onnodige extra’s.
De Fesma Tool zorgt ervoor dat uw software meegroeit met uw bedrijf en biedt een flexibele en effectieve oplossing.
Een module is een functie binnen de Fesma Tool die u kunt toevoegen aan uw software. Modules zijn ontworpen voor specifieke bedrijfsfuncties en kunnen worden aangepast aan uw behoeften.
Hieronder vindt u enkele voorbeelden van modules waaruit u kunt kiezen. Als de functionaliteit die u nodig heeft niet op onze lijst staat, hoeft u zich geen zorgen te maken: we kunnen met u samenwerken om oplossingen op maat te ontwikkelen die aan uw specifieke eisen voldoen.
Ons team is er om u te helpen om de beste opties op maat van uw behoeften te verkennen. Klik hieronder om persoonlijk advies te krijgen en meer te weten te komen over hoe onze modules uw bedrijf kunnen transformeren.
*maand
Voor de startende ondernemer die maatwerk nodig heeft
*maand
Uw software inrichten om klaar te zijn voor de toekomst
*maand
Als de software voor u moet werken in plaats van dat u voor de software werkt
Recommended
*maand
Wanneer maatwerk de standaard is om verder te komen
*maand
Wanneer u de concurrentie een stap voor wilt zijn
*maand
Oplossingen die speciaal gemaakt zijn voor uw bedrijf
*Alle prijzen zijn per maand en exclusief BTW. Ongeacht de hoeveelheid gebruikers
Moeiteloos documenten beheren
Organiseer en beheer essentiële documenten zoals VOG’s, BIG’s en CV’s. Met automatische herinneringen voor vervaldatums, zorg je voor naleving en houd je je team efficiënt met eenvoudige toegang en updates.
Centraliseer informatie over werknemers
Houd gedetailleerde gegevens bij van werknemers en freelancers, inclusief tarieven en beschikbaarheid. Integreer probleemloos met DocuFlow voor efficiënt documentbeheer.
Professioneel CV’s maken
Genereer gestandaardiseerde CV’s voor werknemers in een consistente opmaak, waarin hun kwalificaties en expertise op een efficiënte manier naar voren komen.
Offerte processen vereenvoudigen
Genereer en verstuur offertes met behulp van aanpasbare sjablonen. Koppel offertes eenvoudig aan de modules CustomerLink en ProjectMaster, waardoor het beheer en de follow-up gestroomlijnd worden.
Houd uw projecten op schema
Krijg direct een overzicht van het project, zoals het aantal uren, belangrijke notities toevoegen, teamleden, taken en verantwoordelijkheden, deadlines en houd alle belangrijke details in de gaten op één plek. Of u nu meerdere projecten beheert of zich op één project richt, ProjectMaster geeft u de inzichten en tools die u nodig hebt om georganiseerd en efficiënt te blijven.
Betere klantrelaties opbouwen
Volg eenvoudig klantgegevens, updates in afgenomen diensten/ producten en prestaties en notities om de service te verbeteren en de tevredenheid te verhogen.
Bespaar tijd met AutoBilling
Koppel de TimeTracker module met de module AutoBilling om automatisch facturen te genereren. Deze functie is vooral handig voor freelancers, omdat het de administratieve taken vermindert en tijdige betalingen moeiteloos verzekert.
Eenvoudig onkostenbeheer
Verwerk onkostendeclaraties van werknemers op een eenvoudige manier. Koppel onkosten aan projecten of klanten en gebruik de goedkeuring workflow voor een nauwkeurige verwerking.
Efficiënte kilometerregistratie
Bereken reiskostenvergoedingen, efficiënte ritten en controleer de CO2-uitstoot met KM Tracker, zorg voor naleving en ondersteun duurzaamheidsdoelen.