ClientView vereenvoudigt het beheren van klantrelaties. Maak moeiteloos klantprofielen aan en werk deze bij met essentiële gegevens, houd prestaties/ uitgevoerde werkzaamheden van medewerkers bij en blijf georganiseerd met geïntegreerde notities en afsprakenbeheer.
ClientView stelt u in staat om klantinformatie efficiënt te beheren, inzicht te krijgen in prestatiestatistieken zoals gewerkte uren en omzet, en uw interacties goed te coördineren. Ervaar een slimmere manier van klantgegevens beheren en verbeter uw bedrijfsvoering.
Ontdek hoe ClientView uw klantbeheerprocessen kan verbeteren. Neem contact op voor gepersonaliseerde informatie.
Moeiteloos documenten beheren
Organiseer en beheer essentiële documenten zoals VOG’s, BIG’s en CV’s. Met automatische herinneringen voor vervaldatums, zorg je voor naleving en houd je je team efficiënt met eenvoudige toegang en updates.
Centraliseer informatie over werknemers
Houd gedetailleerde gegevens bij van werknemers en freelancers, inclusief tarieven en beschikbaarheid. Integreer probleemloos met DocuFlow voor efficiënt documentbeheer.
Professioneel CV’s maken
Genereer gestandaardiseerde CV’s voor werknemers in een consistente opmaak, waarin hun kwalificaties en expertise op een efficiënte manier naar voren komen.
Offerte processen vereenvoudigen
Genereer en verstuur offertes met behulp van aanpasbare sjablonen. Koppel offertes eenvoudig aan de modules CustomerLink en ProjectMaster, waardoor het beheer en de follow-up gestroomlijnd worden.
Houd uw projecten op schema
Krijg direct een overzicht van het project, zoals het aantal uren, belangrijke notities toevoegen, teamleden, taken en verantwoordelijkheden, deadlines en houd alle belangrijke details in de gaten op één plek. Of u nu meerdere projecten beheert of zich op één project richt, ProjectMaster geeft u de inzichten en tools die u nodig hebt om georganiseerd en efficiënt te blijven.
Betere klantrelaties opbouwen
Volg eenvoudig klantgegevens, updates in afgenomen diensten/ producten en prestaties en notities om de service te verbeteren en de tevredenheid te verhogen.
Bespaar tijd met AutoBilling
Koppel de TimeTracker module met de module AutoBilling om automatisch facturen te genereren. Deze functie is vooral handig voor freelancers, omdat het de administratieve taken vermindert en tijdige betalingen moeiteloos verzekert.
Eenvoudig onkostenbeheer
Verwerk onkostendeclaraties van werknemers op een eenvoudige manier. Koppel onkosten aan projecten of klanten en gebruik de goedkeuring workflow voor een nauwkeurige verwerking.
Efficiënte kilometerregistratie
Bereken reiskostenvergoedingen, efficiënte ritten en controleer de CO2-uitstoot met KM Tracker, zorg voor naleving en ondersteun duurzaamheidsdoelen.